Ungarsk rapsodi, af Team "HJ" Henrik Jyde & Poul Kim Larsen

søndag den 1. august 2010

Lortebjerge.

Hej Igen,

Tænk hvor har jeg glædet mig til at komme ned og flyve VM i FLADLAND, fuldstændig ligesom i Danmark. Og så blive slået ud at at de lægger en opgave med første vendepunkt over nogle bakker i ca. 700m med base i ca. 1050 m giver det noget hårrejsende flyvninger ikke særligt højt over tærren. Og det kan en ASH 25 ikke li' sku' jeg hilse og sige. Efter meget møje og besvær fik vi vendt 1 vendepunkt, for så at state motor lige bagefter. De andre fik selvfølgelig fat og fløj 200 km bagefter. LORT. Nå, jeg havde jo ikke nogen chance alligevel, så vi må prøve igen imorgen..
op på hesten igen. Vi slog da den anden ASH25E.

Henrik & Johnny landede begge ude i Serbien, så de kan forvente en laaaaaaaang hjemhentning. Med grænsekrydsning og det hele. Arne og Mogens kom hjem for motor, og Jan A ligeså. Nu er det så spændende hvor i ranglisten at de ender. jeg ender i hvert fald i den tunge ende i dag.

vi ses i morgen.

2 kommentarer:

  1. Kan de dog ikke finde ud af at lave opgaver som rent faktisk bliver gennemført ? Hepper med MIlle :)

    SvarSlet