Ungarsk rapsodi, af Team "HJ" Henrik Jyde & Poul Kim Larsen

tirsdag den 3. august 2010

Hvormange underskrifter koster en anmeldelse for tyveri af en pung ?

Hej Igen,

Ja så blev det sommer igen, tørtermik / små cu i 1400-1600m og et par meter i boblerne. Så kan det være at smilet kom tilbage. Da Asbjørn og jeg skulle over og handle morgenbrød i Tesco blev min tegnedreng hevet op af indkøbskurven af en tyveknægt. ØV. Heldigvis kunne Asbjørn lægge ud for varene, og vi kontaktede de hvidskjortede secutity-folk der altid står foran kasserne. ( hvorfor mon de gør det )... De brugte 20min på ingenting. Hvorfor vi aftalte at anmelde til Rendorseg (Politiet) senere. Men først skulle der lige flyves en 3 timers AAT, og da termikken allerede bar til 14oom ved åbning af startlinien gik vi som de første. Desværre havde vi lidt problemer oppe i første sektor da lige der da vi skulle vende. men det gik. og på vej hjemad blev gennemsnitshastigheden øget til 101 km/t... det er vi godt tilfredse med set i lyset af gådsdagens magre resultat. Jan har åbenbart haft sine kvaler med sin Nimbus. Jeg mødte ham kort efter vi kom hjem fra Politiet der ved 20.30 tiden og der havde de været i gang i 2 timer med at ordne flueskrabere. Jeg ved ikke om de blev færdige. Han holder lige akkurat 2.pladsen. Jeg håber han kan finde melodien igen. Det fortjener han. Nå den der anmeldelse. Heldigvis kunne jeg gøre brug af min egen Privattolk, Zsuzsanna (min fars kæreste) som på allerbedste vis gelejdede og igennem tredigrads forhøret i de gamle KGB-kontorer.( de ligner sig selv.. matterede ruder ingen aircon...skarpt neonlys og en skrivemaskine der ike er i kontakt med Internettet... Det tog ca. en time at komme igennem forhøret.
Ellers er der kommet vagtskifte på hjælperfronten. Asbjørn er taget hjem til kølige Danmark og Magnus er kommet ned til bageovnen, dejligt.
Idag skal vi nok flyve tilsvarende som igår, så det skal nok blive sjovt. Men varmt.

Vi ses.

Svar: 52 underskrfter.

+ een fra forhørslederen.

2 kommentarer:

  1. Halløj på udebane....:S
    Din blog kunne blive en serie af nye dimensioner!
    Pøj-pøj fra Helle

    SvarSlet
  2. Hold da helt op... Det er da alt for vildt!! :-)
    Men fortsat held og lykke...
    *kram*

    SvarSlet